vrijdag 29 augustus 2014

Jarig

Voor een jarige, die inmiddels haar kaart heeft ontvangen.




Laatst zag ik op internet een kaart met een rozet en label. Daardoor werd ik geïnspireerd en dit is mijn creatie.

De basiskaart is gemaakt met een Spellbinders mal. Daarop heb ik een rozet van MemoryBox en een label van Spellbinders geplakt. De bloem is een Joy!Crafts floral flourishes.

Verder heb ik de kaart afgewerkt met stukjes papier met gestempelde tekst en daaronder een vintage randje geplakt. Alles is bewerkt met distress inkt 'aged mahogany'.

Crealiefs, Caroline

1 opmerking:

  1. Hoi Caroline, wat een verschillende creaties maak je!!
    Super.
    Ik heb even lekker rondgekeken.
    En kom graag terug. Ben meteen je volger geworden!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline