donderdag 21 augustus 2014

Libelle

In onze tuin zag ik behoorlijk veel libellen rondvliegen. Het is een prachtig gezicht hoe ze allerlei capriolen uithalen en rond elkaar cirkelen. Het zijn net kleine helikopters.

Omdat ik bij de Art Specially de mooie sheet 137B van Stampinback had gekocht, kon ik het tafereel wat ik zag meteen omzetten in een kaart met de libelle als onderwerp.




De vleugels zijn geschilderd met Viva decor Inka Gold. Hiervoor heb ik de kleuren steelblue en jade met een beetje water gemengd.  Voor de achtergrond heb ik de friend definition tekststempel van Hero Arts gebruikt. De kleine insecten zijn van een stempelset van Art Journey.

De bloem is met een mal van Marianne Design gesneden uit kraft papier en gekleurd met distress inkt.

Tot een volgende keer!

Crealiefs, Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline