donderdag 23 oktober 2014

Fleurig

Allereerst van harte welkom aan mijn nieuwe volgers!

Voor een mevrouw die een nieuwe knie heeft gekregen, heb ik een -snel klaar- kaart gemaakt. Ik heb gewerkt op fluweelkarton en dat geeft een prachtig effect als je dit bewerkt met PanPastel.

De bloemen zijn gestempeld met Archival inkt 'coffee' en ingekleurd met PanPastel. 
In het midden van de kaart heb ik, als een soort masker, een cirkel gelegd en daaromheen ben ik de hoeken gaan stempelen met Versamark. Met de cirkel nog op de kaart heb ik de hoeken bewerkt met PanPastel. 



Groetjes, Caroline

Bloemenstempel: Stampinback kit 148 -- Hoekstempel: IndigoBlu bubbles --
Tekststempel: Crafts & Things

1 opmerking:

  1. Wat leuk gedaan.
    Ik ben een beginnende PanPastel fan.
    Door bij jou zo nu en dan aan te wippen hoop ik wat te leren en ideeën op te doen.
    Jouw blog is meteen maar op mijn abonnementenlijstje gezet (Atom)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline