zondag 26 oktober 2014

Under the sea

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn kaarten. 

Hier is nog een kaart met een visser. Hopelijk heeft die ook snel beet.





Van kraft papier heb ik een vierkant gesneden van 13,5 x 13,5 cm. Dit heb ik in het midden gerild en toen dubbel gevouwen tot een driehoek. Aan de voorzijde heb ik een iets kleinere driehoek van designpapier geplakt. 

Op de cirkel heb ik de vissen van het set under the sea van Noor! Design gestempeld met Memento rich cocoa.

De visser, visjes en dobber zijn malletjes van Joy!Crafts. Het 3D plaatje is van Studio Light. Aan de hengel van de visser heb ik een draadje gemaakt en achter de cirkel een stukje net geplakt. 

Een fijne zondag!

Crealiefs, Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline