dinsdag 21 oktober 2014

Vissen

Voor mannen die graag vissen, heb ik een aantal leuke kaarten gemaakt.



Voor de basiskaart heb ik gebruik gemaakt van een Crealies stans (zie de link onder aan dit bericht). 
De muur heb ik 'gemetseld' met PanPastel, Versamark inkt en een stencil. 
Met Art Impression gras stempeltjes en enkele kleuren groene markers (Memento) heb ik de onderrand gestempeld.
Het landschap is gesponst met distress inkt en daarop heb ik een zon en wolkjes geplakt.

En de visser heeft er meteen al eentje aan de haak!

Wordt vervolgd...

Groetjes, Caroline

Basiskaart: Crealies create a card stans no. 5
Stencil: Crealies masks and more no. 11
visser: Joy!Crafts 6002/0152 
vis: Joy!Crafts 6002/0154


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline