zondag 23 november 2014

Boxkaart

Weer een nieuwe kerstkaart gemaakt.




In het midden van een A5 vel heb ik een vierkant uitgesneden. Daarna heb ik de kerstbomen en de tekst op de rand gestempeld. De korte zijden van het papier heb ik gerild op 2 centimeter (dalvouw) en 3 centimeter (bergvouw).

Ik heb een mal van Spellbinders (S4-383 marvelous squares) gebruikt om het lijstje te maken. Het papier heb ik weer in de mal laten zitten en met distress inkt Gathered twigs bewerkt. Vervolgens heb ik het lijstje precies rond de opening geplakt.

Het tweede A5 vel heb ik afgesneden op 19 centimeter. De afbeelding heb ik in het midden geplakt, zodat die precies achter het uitgesneden vierkant past. Op de randen heb ik dubbelzijdige tape geplakt. Vervolgens heb ik het vel met het lijstje hier bovenop geplakt. 

De kaart heeft nu een mooi inkijkje.

Groetjes, Caroline



3 opmerkingen:

  1. Hoi Caroline,
    je boxkaart is super, mooie mal van Spellbinders, chique de gestempelde bomen en een prachtig plaatje, welke ster heb je gebruikt ?
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans,
      De ster is van Crealies - Duo dies sneeuwvlokken no. 3

      Verwijderen
  2. Gaafff kaartje, Caroline!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline