woensdag 12 november 2014

Winter wishes

Nu ik de smaak eenmaal te pakken heb, vlot het lekker met het kerstkaarten maken.


Ik heb een A5 kaart doormidden gevouwen en de voorkant nog een keer doormidden. Zo blijft de rand mooi staan.

Daarop heb ik de mooie Marianne Design creatable 'Anja's cirkel' geplakt. Tiny's pinetrees en een paar sneeuwkristallen van Crealies als versiering aangebracht.

De ondergrond heb ik gemaakt met een embossingfolder. Ik heb voor alles wit papier gebruikt wat bewerkt is met distress inkt vintage photo en tea dye.

Groetjes, Caroline

3 opmerkingen:

  1. mooi geworden maar waar heb je het woord wishes weg...lijkt mooi zo...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is gemaakt met een Shadow Press debossing folder van Tim Holtz (Sizzix).

      Verwijderen
  2. Hoi Caroline,
    het bewerkte papier is prachtig van kleur, je easelcard is mooi geworden met een prachtige mal en plaatje,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline