maandag 15 december 2014

Driehoek

Hoi Bloggers,

Welkom Ans, leuk dat je mijn blog volgt!

Hier is nog een kaart met zo'n mooi plaatje van Mattie. 

De basiskaart is 13,5 x 27 cm. Deze heb ik doormidden gevouwen en één kant daarvan heb ik diagonaal gevouwen. De driehoek die zo ontstaat heb ik met design papier beplakt.

De cirkel achter het plaatje heb ik gesneden met mal 6003/1002 van Noor! Design. De ster is van Memory Box.



Het papier op de ondergrond heb ik eerst geëmbost en daarna bewerkt met inkt. De letters zijn gesneden met een collectable van Marianne Design. Om de driehoek te steunen, heb ik de letters iets verhoogd opgeplakt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. 

Groetjes, Caroline

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline