zondag 21 december 2014

Xmas joy

Hallo blogvrienden,

Omdat ik dit mooie plaatje van Gerda's Hobbyshop goed wilde laten uitkomen, heb ik de rest van de kaart rustig gehouden.

De label van Dutch Doobadoo heb ik bewerkt met een stencil en distress inkt broken China. 


De stempels Joy en Xmas heb ik met Archival inkt jet black gestempeld. Daarna heb ik ze uitgeknipt en gemat op wit papier, waarvan de randen bewerkt zijn met broken China. Ook het plaatje heb ik gemat.

De swirl is van Noor! Design, de ster van Crealies en het strikje van Creative Expressions

Geniet van jullie zondag!

Crealiefs, Caroline

1 opmerking:

  1. prachtig label, Caroline,
    een supermooi plaatje en afgewerkt met mooie details,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline