woensdag 25 februari 2015

Gitaar

Hallo allemaal,

Alweer nieuwe volgers. Heel leuk dat jullie mij hebben gevonden Margo en Wilma, van harte welkom!

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn zwager. Omdat hij sinds kort gitaar speelt, vond ik de stempel van Mo Manning wel toepasselijk. Ik heb gekleurd met Copic markers.




De achtergrond met een embossing folder gemaakt en daarna met distress inkt faded jeans bewerkt. Wat muzieknoten van Memory Box rond gestrooid en alles gemat op een donkerblauwe kaart. 

Crealiefs, Caroline

6 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Caroline !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart,je hebt mooie kleuren gebruikt!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline,
    heel leuk en erg toepasselijk, je achtergrond is super, mooi met inkt bewerkt!
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt me op een idee gebracht met de embosfolder en het bewerken met inkt.
    Gaaf stempeltje hoor.
    Alles past super bij elkaar.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline