woensdag 11 februari 2015

Metallic

Hallo allemaal,

Ik heb weer twee nieuwe volgers! Welkom Doris en Odette, leuk dat jullie je hebben aangesloten bij mijn blog.

Met de happy birthday mal en de gears van Noor! Design heb ik deze mannenkaart gemaakt




Na het snijden heb ik de delen bewerkt met Pan Pastel metallic light gold, bronze en copper. Helaas kan ik de metallic glans niet goed op de foto krijgen!



Over de randen heb ik een strip kraft papier met stempels van Viva Decor geplakt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

7 opmerkingen:

  1. Lekker stoer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Caroline.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere stoere mannenkaart!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline,
    Leuke en stoere mannenkaart, mooi de berwerkte gears,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, echt een stoere mannenkaart. Die houden vaak ook niet van al die frutsels, dus deze is perfekt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Caroline een pracht van een mannenkaartje .. Heel leuk hoe je de gears bewerkt hebt !
    Knap kaartje !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline