vrijdag 13 februari 2015

Mixed Media

Hallo allemaal,

Vandaag iets totaal anders dan anders!

Vorige week heb ik een workshop mixed media gevolgd. Ik was compleet uit mijn comfort zone, maar het was heel leuk om te doen.



Deze pagina is gemaakt met Dylusions inkt op fotopapier. Ik heb eerst hier en daar wat gesso gesmeerd, toen gesprayd met inkt en de inkt met keukenrol opgedept. Daarna heb ik de inkt uitgesmeerd met een vochtig babydoekje.

Hier en daar wat stempels gezet en die nog geaccentueerd met een witte gelpen.

Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden!?

Crealiefs, Caroline

4 opmerkingen:

  1. Iets heel anders, maar leuk door al die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!! Ik ga meteen aan de slag vandaag met mijn dylusion sprays; ze staan al veel te lang in de kast :-) Als ik dan zo'n prachtig project langs zie komen, krijg ik daar plotseling weer zin in. Bedankt Caroline voor de inspiratie en de nominatie op FB :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, Caroline, het klinkt als lekker kliederen.
    Maar het resultaat mag er zijn.
    Mooi hoor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Caroline,
    iets helemaal anders, mooie achtergrond en leuke stempels,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline