zondag 1 februari 2015

Olifantje

Hoi allemaal,

Het is een aantal dagen geleden dat ik iets heb geschreven. Ik ben blij dat ik jullie weer iets nieuws kan laten zien!

Vorig jaar heb ik een workshop inkleuren met distress inkt gevolgd. Ik heb daar een afdrukje van de stempel van Wild Rose Studio - Bella sleeping ingekleurd. Eindelijk heb ik hiermee ook een kaart gemaakt.



Voor de basis en het paarse designpapier heb ik een stencil van Dutch Doobadoo gebruikt. Het paarse papier heb ik bewerkt met distress inkt dusty concord en het stencil hartjes, ook van Dutch Doobadoo.

De vlinderrand van Noor! Design heb ik geknipt en onder de afbeelding geplakt. Het hart met stempel komt uit de serie Sending love van Noor! Design. Ook de bloemetjes en blaadjes zijn van Noor! Design.

Een hele fijne zondag!

Crealiefs, Caroline

 

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, Caroline.
    Leuk olifantje.
    Mooi geheel.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    wat een schattig kaartje, leuk stempeltje en de paarse vlinderrand is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit stempeltje is ook een schatje! Prachtige kaart trouwens, net als de andere die ik hier al voorbij zag komen. Ik ga straks nog eens op mijn gemak rondneuzen :-). Heel leuk dat je op de hobbymarkt was; nog leuker om eens met iemand over mijn hobby te kunnen praten die net zo enthousiast is als ikzelf. Ik hoop dat we elkaar wat kunnen inspireren via het blog en je moet echt eens met een challenge mee doen; dat is zoooo verslavend en leuk. Kan ik je echt aanraden. Fijne avond nog en tot blogs! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is echt een plaatje, alles weer supermooi gecombineerd en afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline