woensdag 4 februari 2015

Valentijn Tilda

Hallo allemaal,

Van harte welkom als volger van mijn blog, Marianne en Marian!

Een tijdje geleden heb ik een workshop inkleuren met Pan Pastel gevolgd. Deze kaart heb ik gemaakt met behulp van een voorbeeld van Yvonne. 

Bij het cursusmateriaal zat rood en wit papier. Ik ben lekker los gegaan met stencils, stempels, Pan Pastel en knal rode inkt om het witte papier om te toveren tot een passende achtergrond.



Vervolgens heb ik Tilda ingekleurd met Pan Pastel en ook de hartjes hiermee bewerkt.

Met een witte Molotow marker heb ik streepjes getekend rond de rode bloem en cirkel.

Voor mijn gevoel is dit een echte Valentijnskaart geworden!

Crealiefs, Caroline

5 opmerkingen:

  1. Met liefde gemaakt...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie fleurige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief Valentijnskaartje. De magnoliastempel mooi ingekleurd met panpastel; dat moet ik toch ook eens gaan proberen. Ik gebruikte het wel eens voor achtergronden.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De liefde spat er in ieder geval vanaf!!!

    Leuke kaart!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline,
    superleuk! wat een prachtige Valentijnskaart,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline