donderdag 2 juli 2015

Lavinia

Hallo allemaal,

Ankie, gezellig dat je mijn blog komt volgen. Van harte welkom!

Zelfs met deze hitte heb ik heerlijk gespeeld met inkt. Allerlei papier en inkttechnieken uitgeprobeerd met de Lavinia stempels. Het is echt oefenen om met een brayer de stempelinkt goed uit te rollen op het papier. Pffff...


Over deze compositie ben ik heel tevreden. De 'bollen' heb ik nog extra kleur gegeven met een marker en hier en daar is met een witte gelpen wat accent aangebracht.

Hieronder staan de eerste probeersels met de 'poppetjes' van Lavinia. Bij de ene afdruk is de stempel iets verschoven op het gladde papier en daarom zit er een randje omheen. Bij de andere komt de inkt behoorlijk streperig over.



Maar oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Als je één kaartje klaar hebt, kun je niet meer stoppen. Dit is zeer verslavend. Dus binnenkort volgen er meer!

Als het kan, doe een beetje rustig aan met dit weer!

Crealiefs, Caroline


9 opmerkingen:

  1. die Lavinia stempels zijn echt heel mooi en ook je kaartjes zijn weer top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, chapeau: 3 schitterende exemplaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie serie en dat met dit warme weer.... Ik vind de achtergrondjes ook supermooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwwwwwwww schitterende kaarten Caroline mooi gestempeld en kleuren.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gemaakt vind de stempels ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline