dinsdag 20 oktober 2015

Afstuderen

Hallo blogmaatjes,

Voor mijn jarige schoonzoon, die op dit moment met de laatste fase van zijn studie bezig is, heb ik dit 'boek' gemaakt.


Ook volgt hij een masteropleiding NLP, dus vandaar de tekstwolkjes!


Voor zijn studie heeft hij een export plan over koffie moeten schrijven.



Hij heeft me al laten weten dat hij de kaart mooi vindt, dus kan ik hem plaatsen.

Crealiefs, Caroline

stempels: Carabelle Studio en LaBlanche ♦ tekst: Nellie Snellen ♦ 
afbeelding typemachine: Syta van Gelderen

7 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi geworden! Heel persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave persoonlijke kaart weer! Mooi in dat bruin en wit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Caroline, heel mooi gemaakt voor je zoon!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is een prachtige mannenkaart en heel toepasselijk!! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat heb je gaaf in elkaar gezet Caroline, ziet er goed uit
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke en originele kaart heb je gemaakt, erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline