vrijdag 11 maart 2016

Zonneschijn

Hallo blogmaatjes,

Welkom aan mijn nieuwe volger. Ik kan helaas niet zien wie het is, maar ik wens je hier veel plezier!

Soms is het leven wat minder leuk. Maar na regen...
komt zonneschijn. Dat wens ik in ieder geval iedereen toe!



Met Katzelkraft achtergrondstempel 'waterwall' stempelde ik de achtergrond in blauw. De stempel 'waiting for the rain' van Mo Manning heb ik ingekleurd met Copic markers en daarna uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Met distress inkt een plasje water onder de voeten gemaakt.

Een fijne vrijdag!

groetjes, Caroline


13 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Caroline.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat een leuke kaart!
    Mooie achtergrond en een schattig stempeltje, heel erg mooi
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Caroline. Wat heb je dit kaartje mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje! Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze vind ik zo leuk! Die regen paste wel bij de afgelopen weken en dat zonnetje hebben we nu gelukkig weer terug...
    Mooi gekleurd! Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een kaart Caroline - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi kaartje Caroline !
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gemaakt Caroline. Een heel lief kaartje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Caroline! Prachtig ingekleurd en de regen en het 'plasje' passen er perfect bij :) De tekst is super en het is ook echt zo ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline