vrijdag 8 april 2016

Mixed media

Hallo blogmaatjes,

Welkom Martina. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden en ik wens je veel plezier!

Vandaag even geen kaart. Op de Knotsgekke kaartendagen heb ik een canvas gemaakt bij Atelier Oorsprong en de stand van Happy Scrappy. Het komt op de foto iets grijzig over, maar in het echt is de kleur groener.



In de toekomst ga ik nog vaker iets met mixed media doen, want het was erg leuk! 
Hahaha, ik vond het wel vreemd dat alle mensen in de trein naar mijn groene handen keken, ahum.....!!!

Deze creatie doet mee aan de challenge bij AnMaCreatief

Alvast een fijn weekend en tot maandag!

Crealiefs, Caroline

13 opmerkingen:

  1. Wauw, Caroline, super mooi! Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel apart maar wauww wat mooi zeg!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie Caroline ! Hihi de groene handen, dat is herkenbaar :) ach je kan je maar geamuseerd hebben he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prachtig uit Caroline,
    mooie kleuren en materialen heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline,
    Wauw een kunstwerkje Caroline .
    Echt gaaf hoor super mooi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauww wat een mooie creatie heel gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Caroline! Mixed Media is zo leuk om te zien :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK HEB ER OOK EEN GEMAAKT EN NU THUIS OOK EEN HEEL LEUK OM TE DOEN
    GROETJES FRIEDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er eluk uit Caroline.
    Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Caroline!
    Je hebt het echt in je vingers dat mixed media knap!
    Ik was ook op de beurs maar was te druk met rond kijken en shoppen dus geen tijd gehad voor een workshop.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is echt gaaf gemaakt! Wat een mooie aanwinst! Ik heb ook een tijdje naar haar leuke werk staan kijken op de KNOTS en de AS... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg! Erg leuk idee om een canvas zo te bekleden. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCrreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline