zaterdag 2 april 2016

Omdat...

Hallo blogmaatjes,

Wat was het weer gezellig op de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. Ik heb er van genoten om een aantal mensen weer te ontmoeten en te spreken! En natuurlijk heb ik ook nog leuke dingen gekocht. De resultaten die ik ermee maak, zullen jullie binnenkort hier zien!

Deze kaart heb ik gemaakt met een 3d plaatje en design papier van Precious Marieke. Het roze papier is van Papicolor. 


De mal is van Noor! Design en de tekst van Joy! Crafts.

Ik wens jullie een goed weekend!

Crealiefs, Caroline

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Caroline .... En zo leuk dat we mekaar tegen gekomen zijn .... Veel succes met je nieuwe spulletjes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    je hebt een hele mooie kaart gemaakt,met de prachtige stans, leuk plaatje en tekst,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ben benieuwd wat je gekocht hebt, wacht in spanning je volgende creaties af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer zo'n bjoetie Caroline, top gedaan weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en fijntjes Caroline.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi subtiel van kleur! Mooi en elegant! Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Caroline.Mooie rustige kleuren en stans.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachitge kaart Caroline ! Ik heb ook zo genoten van de beurs, dan zijn de batterijen weer helemaal opgeladen he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline