donderdag 28 april 2016

Schuifkaart

Hallo blogmaatjes,

Voor de workshop die ik zo meteen ga geven, heb ik deze schuifkaart gemaakt.


De bloemenstempel van Nellie Snellen is gestempeld met Versamark en hier overheen heb ik witte embossingpoeder van WOW gestrooid en verhit.

Het fleurige papier is van Nellie Snellen en de tekst van Joy! Crafts.


Als je de kaart opent, schuift de tekst van Marianne Design in het vak.


De swirl tak is van Marianne Design en de bloem van Creative Expressions.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en binnenkort zien jullie hier nog een ander model schuifkaart!

Crealiefs, Caroline


12 opmerkingen:

  1. helemaal leuk, het modelletje is top !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Caroline.
    Maar ik snap alleen niet waar de bloem blijft als je kaart opent.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo niet uit te leggen hoe het werkt. Het komt erop neer dat een apart stuk van de kaart met de tekst erop over de bloem heen schuift.

      Verwijderen
    2. Oke ik heb nu wel een voorstelling hoe het ongeveer werkt.
      Dank je wel voor je reactie.

      Verwijderen
  3. Hoi Caroline,
    Heel mooie kaart .leuk zo een schuifkaart .
    Super de witte bloemen.
    Succes vandaag en veel plezier .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig mooi kaartje, en wat een leuk effect geeft zo'n schuifkaartje, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi deze kaart! Weer een aparte vorm...zal zeker leuk zijn die te maken dus veel plezier met de workshop! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart,Caroline.Leuk idee zo'n schuifkaart.Mooie stempel en designpapier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is prachtig, heel mooi papier en de gestempelde bloem is gaaf..ik snap ook niet helemaal hoe het werkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo niet uit te leggen hoe het werkt. Het komt erop neer dat een apart stuk van de kaart met de tekst erop over de bloem heen schuift.

      Verwijderen
  8. Prachtig is je schuifkaart geworden Caroline ... Ja het is een speciaal techniekje hé ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en fleurig Caroline.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline