zaterdag 14 mei 2016

Beer

Hallo bloggers,

Voor iemand die bij de kraamvisite geld wilde geven, heb ik deze envelop met beer gemaakt. Dat is toch leuker om te geven dan een standaard witte envelop!


Een voorbeeld voor deze beer had ik gezien op het blog bij Mery Cozijnsen.


Het papier is van Marianne Design en Papicolor.

Willen jullie nog meer leuke voorbeelden zien van Mery? Kom dan vandaag even gezellig binnenlopen bij De Hobbytafel in Valkenswaard, want daar is ze de hele dag aanwezig!

Nogmaals een heel fijn weekend!

Crealiefs, Caroline

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie envelop en wat een schattig beertje.Fijn Pinksterweekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie verpakking heb je gemaakt, leuke beer!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke geldenvelop Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjips, dat wist ik dus te laat...had graag weer eens wat werk van haar gezien...
    Maar ik geniet Hier van al jou mooie werk; deze is ook weer zo leuk! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Caroline.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline