maandag 10 oktober 2016

Feestje

Hallo blogmaatjes,

Wat een leuke reacties hebben jullie geschreven op mijn kerstkaart. Heel erg bedankt allemaal. 
Marina en Creatief stempelen van harte welkom! 

Zaterdag vierden we de verjaardag van mijn moeder en ik had deze kaart voor haar gemaakt.


Een mooi plaatje van Nellie Snellen, wat me deed denken aan vroeger toen mijn moeder me voorlas!

De voorkant is een 'zakje' waar een envelop in kan.



Het ovaal is van Spellbinders, de tekst en het hartje van Joy Crafts.


In de envelop heb ik nog een kaartje met een persoonlijke felicitatie gedaan. De envelop sluit met een splitpen en een doorzichtig draadje.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

Naar een idee van Nicole van Kalsbeek.


15 opmerkingen:

  1. Prachtige caroline! Leuk model ook een goed idee om daar een envelopje in te steken....is altijd leuk om zo weg te geven.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Caroline.Mooi model en mooi designpapier.Leuk plaatje.Superleuk gedaan met het envelopje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm ook nostalgisch; zeker hoe je het plaatje gebruikt hebt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Caroline. Ik zie je zondag ;-)
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten zien we elkaar zondag. Ik heb er zin in!
      xxx, Caroline

      Verwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je moeder. Wat een pracht van een kaart heb je voor haar gemaakt. Het plaatje zo mooi toepasselijk voor je, heel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Caroline,
    heel leuk plaatje en een apart modelletje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt Caroline. Het doet een beetje romantisch aan. Nog gefeliciteerd met je moeder.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er prachtig uit Caroline - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi zeg! Heel leuk idee om zo een enveloppe te verwerken op de kaart. Nog van harte met je moeder.
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gemaakt Caroline, mooie kleuren, het papier is prachtig.
    Het plaatje is zo lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje voor je moeder Caroline ... en dan de binnenkant waaauuuw zeg die is echt prachtig (heb het voorbeeldje opgeslagen) ... Bedankt voor het leuke deetje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje voor je moeder Caroline !
    Lief plaatje leuk geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline