vrijdag 21 oktober 2016

Lisdodde

Hallo blogmaatjes,

Wat een leuke reacties heb ik weer ontvangen op mijn herfst doosje. Bedankt!

Vandaag geef ik een workshop 'kleuren met Brushmarkers'. Het landschapje van Marianne Design is met de markers ingekleurd en ook de zwaantjes heb ik een klein beetje kleur gegeven.


Omdat ik niet de goede kleur groen papier had zijn de bladeren van de lisdodde ook gekleurd met de markers. Zo weet je zeker dat je een goede match krijgt.

Alvast een fijn weekend allemaal!

Crealiefs, Caroline 

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi en succes vandaag Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi landschapje heb je ervan gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit Caroline.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, Caroline.Prachtig gestempeld en gekleurd.Succes met de workshop.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige tafereeltje heb je gemaakt, mooi gestempeld en de zwaantjes zijn leuk! Succes met de workshop..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je heel mooi bedacht om die stengels niet te stansen van greoen papier, maar om ze te kleuren. Slim.
    Het is een heel mooi kaartje geworden. Leuk die workshop geven! Was het geslaagd?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap gedaan zeg !
    Hopelijk had je een fijne dag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit mooi gemaakt Caroline, ik hoop dat de workshop leuk was en jij tevreden bent.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart! Ik weet zeker dat de dames hier plezier aan zullen hebben... En ook ik heb vaak geen goede kleur, daarom kleur ik alles vaak zelf :) Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline