woensdag 19 oktober 2016

Rood...

... met witte stippen.

De paddenstoelen stempels van Craft Emotions passen prima bij dit seizoen. Ik heb ze gestempeld op kraft papier en ingekleurd met Brushmarkers.


Voor de witte stippen heb ik de foamball clay van Craft Emotions gebruikt.



Het bakje van kraft papier is bekleed met het autumn papier van Joy Crafts.


Omdat ik een leuk cadeautje nodig had, heb ik een zakje gevuld met heerlijke herfst chocolaatjes. Om het zakje te sluiten, heb ik de bag topper van Marianne Design gebruikt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww leuk idee en leuk om te krijgen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is gaaf om te maken en te krijgen. De verpakking is al een cadeautje op zich. Heel mooi, bijna zonde om open te maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn mooi, maar ik heb ze buiten nog niet gevonden... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke cadeauverpakking, Caroline.Heel mooi gemaakt.De herfst chocolaatjes zien er lekker uit :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan Caroline! Super hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig cadeautje Caroline. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline,
    prachtige verpakking heb je gemaakt, mooi gestempeld op Kraft en de witte stippen zijn erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er superleuk uit Caroline - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om te krijgen en prachtig gemaakt !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Caroline,
    wat een schitterend idee dat moet leuk zijn om te krijgen
    hele knappe herfst verpakking heb je gemaakt!!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline