donderdag 8 februari 2018

Week 6

Hallo blogmaatjes,

Alweer donderdag. Het was weer een race tegen de klok om een kerstkaart te produceren. En het is een kaart geworden die ik normaal niet snel maak voor kerst.

De inspiratie kwam doordat ik de pas gekochte stempels van de Action op mijn bureau zag liggen. De stempel die bij de set happy birthday zit, kan ook prima op een kerstkaart. Het doet me denken aan vuurwerk!



Hiervoor heb ik zilverkleurige emboss poeder gebruikt en daarna met distress inkt de achtergrond gekleurd. De tekst is een stempel van Marianne Design. Op de hoeken heb ik de 'vuurwerk' stempel met oxide inkt gestempeld.

Deze kaart is geplaatst bij 



Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

28 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt ! Mooie kleurschakering. Ik zal nog eens naar de Action moeten gaan :) Groetjes, en fijne donderdag! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en idee! Laat ik die stempels hier ook nog ongebruikt hebben liggen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat is een prachtige Nieuwjaarskaart geworden, super, dat vuurwerk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind dit zo'n gave stempel; echt een die je voor van alles kunt gebruiken...moet er alleen zelf nog mee aan de slag...
    Zo vind ik 'm gaaf! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,Caroline.Superleuke 'vuurwerk'stempel geeft een mooi effect.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Een leuke kerstkaart, mooie achtergrond en mooi simpel, een CAskaart,

    geweldig idee. Ik heb ook vuurwerkstempels, heb je kaart gelift als je het niet erg vindt. Ik vind hem gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kerstkaart!
    Prachtig met al die kleuren. Ik wil zoiets ook al heel lang proberen maar ik ben er nog niet aan toe gekomen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is zeker een mooie stempel en leuk als vuurwerk! Erg mooi gedaan met die kleurtjes, het spat van je kaart! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch erg leuk is je kaart geworden Caroline. Soms is het best leuk om eens wat anders uit te proberen. En zelf vind ik het erg leuk om verschillende kerstkaarten te kunnen versturen. Sommige mensen houden juist meer van dit soort kaarten. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk sie vuurwerkstempel!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke stempel, je hebt er een knallende kaart mee gemaakt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik heb de stempel ook gekocht en het lijkt idd net op vuurwerk!
    leuk geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die spat ff het nieuwe jaar in, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart geworden, schitterend die kleuren!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk! Ik heb geen van die stempels...zien er tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi, Caroline, mooie kleuren!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh leuk zo'n vuurwerk-kaart ! Tof gedaan !
    groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kleurtjes op je kaart Caroline !!
    Fijn weekendje van Epie ...
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je kaart spat van het scherm ! heel erg leuk gemaakt
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs en fijn weekend,
    Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En meer heeft deze kaart niet nodig Caroline, wat super mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi gedaan! Het is net of het vuurwerk echt van je kaart afspat.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een superleuke kaart. Helaas liggen deze stempels nog niet bij onze Action.
    Heb jij even mazzel dat jij ze wel hebt!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Caroline,

    Wat een feestelijke kaart! Het feestgedruis spat er gewoon vanaf!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline