maandag 18 juni 2018

65

Hallo blogmaatjes,

Hoe is het met jullie? Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik hier iets heb geplaatst en bij jullie blog op bezoek ben geweest. Maar soms moet je keuzes maken in je bezigheden!

Deze kaart maakte ik voor mijn schoonzus die 65 werd. Ik vind het is een leuk model vouwkaart, die dicht blijft met een band.



Het papier komt uit de Crafty Boutique secret garden van Joy Crafts.


Welkom Ela, leuk dat je mijn blog gevonden hebt.
Als het lukt, kom ik vandaag nog even bij jullie langs!

Crealiefs, Caroline

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Caroline, mooie creatie heb je gemaakt !
    Fijne maandag grjtss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een mooie vouwkaart! En gaaf wat jij er weer voor sfeer vanuit laat gaan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vouwkaart voor je schoonzus! De band met de mooie bloem is en echte blikvanger.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtige kaart !! Heel leuk model en wat een mooie bloem op de band .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vouwkaart heb je gemaakt voor je schoonzus, leuk met de wikkel en de grote bloem,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsjonge, dat is me nogal een vouwkaart. Heel mooi gemaakt voor je schoonzus. Echt een verrassing als je de enveloppe openmaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een werk Maar wel heel mooi geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline