woensdag 10 oktober 2018

Crafters Companion

Hallo blogmaatjes,

Dank jullie wel voor de leuke reacties en Ine van harte welkom op mijn blog!

Voor deze kaart heb ik een stans en emboss folder van Crafters Companion gebruikt. De basis stans rilt ook meteen de vouwlijnen. 




Met de stans kun je ook het design papier op maat snijden, lekker makkelijk dus!



Het design papier is hetzelfde papier als dat van de basiskaart. Dit heb ik na het snijden in de emboss folder gelegd en daarna nog gekleurd met distress inkt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


Crafters Companion emboss folder flourishing frame 
Crafters Companion create a card shutter
Joy Crafts rand 6002/1124






9 opmerkingen:

  1. die is mooi! zo handig met een snijmal, hoe nauwkeurig je anders probeert te werken, het is altijd zo moeilijk om zo'n modelletje netjes af te werken! prachtig met de embossingrandjes!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da´s handig en wat een mooie kaart heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met het ingekleurde embossing. Die stansrand maakt het extra chicue.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart heb je hier gemaakt
    nog een fijne zonnige dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw, heel mooi hoor. Zo'n mal is zeker handig voor dit type kaarten, ga ik eens nader bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, zo'n stans is ook wel iets voor mij,dat zelf secuur snijden is niet mijn ding,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Caroline! Leuk model ook.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik weer, ik heb even gegoogled, zijn die stansen ook in Nederland te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke trapjeskaart en fijne randmal ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline