woensdag 7 november 2018

Abraham

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik een kaart voor een jarige bbq fanaat, die ik vorige zomer maakte.

De stempel is ingekleurd met brushmarkers.


Ik had een foto van zijn gezicht onder het petje geplakt en in verband met de privacy is dit nu een wit vlak!


Aan de binnenkant heb ik een envelopje geplakt op een gestempeld vlak en op de basis heb ik een randje getekend.

Zaterdag 10 november is er een workshop kleuren met brushmarkers bij Hobbycentrum Leenen in Asten. Er zijn nog enkele plaatsen vrij!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en persoonlijke kaart is dit, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met deze leuke digi, en helemaal met het gezicht van je jarige. Leuk dat kleine envelopje aan de binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat de BBQ-er zelf op de foto stond met zijn gezicht,
    vond ie zeker fantastisch! gaaf kaartje voor de Abraham.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart voor de BBQ fanaat .mooi ingekleurd en leuk dat je zijn gezicht hier in heb verwerkt ,vindt hij vast wel grappig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig kaartje voor een BBQ fan! leuk dat zijn eigen gezicht erin zit.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline