maandag 10 december 2018

Tweeling

Hallo blogmaatjes,

Een neef en zijn vriendin zijn de trotse ouders geworden van twee prachtige meisjes. Wat een rijkdom!

Met een ticket mal van Studio Light maakte ik de basis.



De zwaantjes van Mery Cozijnsen verwijzen naar de achternaam.



Aan de zijkant heb ik labeltjes gestoken met een tekst van Marianne Design.



De tekst in het hart vond ik zo toepasselijk!!

Zojuist zag ik dat ik weer twee nieuwe volgers heb. Van harte welkom Annerieke en Corrie! Als jullie ook een blog hebben, mag je dit in de reacties zetten. Dan kan ik ook bij jullie komen kijken!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

14 opmerkingen:

  1. Prachtig twee kleine meisjes.je hebt een mooie kaart.gemaakt.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah...wat een lief kaartje, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit geworden met die zwaantjes! Prachtige tekst, en tof die kleine labeltjes er zo tussen gestoken, die ticketmal blijft een toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart Caroline, leuk met de labeltjes erbij.
    Ja, ik heb ook een blog https://mijncreatievewereld-annerieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een ontzettend mooie kaart. Mooi bedacht met die zwaantjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart voor de trotse ouders, mooie tekst en heel leuk met de zwanen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart voor een tweeling, zo schattig ! Ik heb net een kaart gemaakt voor de eerste kerst van een tweeling (meisje en jongen). Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zo twee in een keer en wat een mooie kaart! Leuk de zwaantjes. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje voor een tweeling. En die tekst is inderdaad erg mooi en toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart voor de trotse ouders . Heel leuk met de zwanen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart met mooie toepasselijke tekst! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superlieve kaart zeg,heb je mooi gemaakt Caroline!
    Mooi 2 van die kleine meisjes maar wat en drukke tijd voor de ouders!
    Wij hebben sinds een paar maanden onze 1e kleindochter maar O O je hebt er je handen vol mee al is het een schatje! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline