donderdag 11 april 2019

Week 15

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor jullie leuke reacties en Christine van harte welkom!

Vandaag de wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas met een gouden randje...
Spiegelkarton gebruik ik niet zo vaak, maar bij het design papier vond ik het nu wel goed passen.


Samen met de haasjes spelen er nog een paar konijntjes. Deze rand is van Mery Cozijnsen. Het eekhoorntje heb ik vervangen door nog een konijntje!

Zaterdag ga ik naar de Art Specially. Een heerlijk vooruitzicht en ik ben benieuwd wie ik daar allemaal tegenkom!

Geniet van de dag!

Crealiefs, Caroline


Joy Crafts 6002/1164 en 6002/1285 ♦ Craft Emotions sterrenhemel 115633/0218  ♦ Marianne Design CS0979

24 opmerkingen:

  1. Schattig met die konijntjes erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het "gouden" randje maakt de kaart extra chique.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje wat inzettend schattig achtergrond papier met die konijntjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit kerstkaartje Caroline...schattig met die konijntjes er allemaal op en dat goud geeft er net wat meer sprankeling eraan...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart het achtergrond papier is erg mooi het plaatje past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en erg leuk die kleine konijntjes!
    Veel plezier zaterdag op de Art Specially. Ik ga helaas niet.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke mooie kerstkaart Caroline !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, lief met de haasjes/konijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie rustige kerstkaart Caroline. Veel plezier op de beurs, ik sla een jaartje over :), er ligt nog zo veel in de wacht hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeer zeker een hele mooie combinatie van het papier op deze kerstkaart.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel schattig kaartje, Caroline. Leuk met die konijntjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zoveel vrolijke diertjes!
    Zoals het er nu naar uitziet ben ik er alleen zaterdag, dus hoop je weer te zien! (net herstellend van de griep, dus maar 1 dagje dit jaar) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk met die konijntjes !
    Veel plezier op de Art S.
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoe je het papier hebt gecombineerd met het plaatje, ik gebruik graag spiegelkarton. Veel plezier op de beurs,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje. En jij combineert de Paaskonijntjes maar met de kerst!Grapje hoor, ik vind hem mooi! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een erg mooie kaart, Caroline.
    En voor zaterdag alvast een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel tof kerstkaartje!
    veel plezier zaterdag in Nijkerk, ik ga zondag!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje en dat gouden karton past perfect bij het DP. Jammer dat ik zondag naar Nijkerk ga, dan zie ik je dus niet. Veel plezier en laat wat voor ons over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk winters tafereeltje
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gecombineerd zo met de schattige haasjes, leuke kaart Caroline!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke, vrolijke kerstkaart met de konijntjes. Het goud past hier perfect bij. Hele gave mixed media kaart, mooi gedaan.
    Heel veel plezier morgen op de beurs.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline