maandag 13 mei 2019

Rice paper

Hallo blogmaatjes,

Het weekend zit er weer op en het is de bedoeling dat ik deze week weer flink wat projecten ga afwerken!

Maar eerst dit mixed media label dat ik voor de workshop van mei heb gemaakt.

De achtergrond is gekleurd met distress inkt en op het randje heb ik een 'druppel' stempeltje gezet.


Het sleutelgat heb ik bewerkt met expanding mousse van Nuvo en hier en daar heb ik nog wat gilding wax (green jade van Coosa) aangebracht.



Het lijkt alsof het rijstpapier op de achtergrond gedrukt is als je het vastplakt. Dat ga ik vaker doen, want het is zo leuk om mee te werken.....



Op het vliegtuig heb ik gilding wax -Coosa bronze en accenten met green jade- gesmeerd.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie label voor mannen , Wat is dat gilding wax toch leuk om te gebruiken voor dit soort kaartjes helemaal te gek.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een waar kunstwerk Caroline,prachtig!
    Fijne maandag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat mooi geworden, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige label Caroline, en ik lees steeds meer over rijst papier, het resultaat is super ook je vliegtuig met de wax is gaaf Het is een heel stoer geheel en een kunstwerk waar je naar blijft kijken...heel tof!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtig label! Zo gaaf die wereldbol aan de haak! Ik zou niet weten hoe ik aan zoiets moet beginnen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig label! Ik vind de kleuren supermooi, met name die wereldbol, die springt er uit! Mooi die druppels aan de zijkant en leuk het label dat er aan de zijkant uitgehaald kan worden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem echt gaaf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en stoere tag heb je gemaakt, ik vind de kleuren echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en schitterende tag heb je gemaakt! Veel te zien en heel mooi van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tag Caroline !
    Mooi van kleuren en design.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige tag heb je gemaakt!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende, nostalgische kaart, alles past zo mooi bij elkaar. Eenvoudig maar mooi je aquarelkaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline