maandag 8 juli 2019

Huwelijk

Hallo blogmaatjes,

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover. Mijn zoon en schoonzoon zijn getrouwd! 

Deze kaart maakte ik voor hun huwelijk. Het hart en de schoenen heb ik bewerkt met Coosa gilding wax.





Aan de rechterzijde heb ik een felicitatie geschreven.

Wat ben ik trots op dit stel!




Het was een super fijne dag met een knalfeest. 


De tuin achter hun woning hadden ze omgetoverd tot een sfeervolle feestlocatie!! Het leek wel of we op Ibiza aan het feesten waren!!




Dit wordt nog heel lang nagenieten.

Crealiefs, Caroline



13 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig feest hebben ze ervan gemaakt! Mooie kaart en super gefeliciteerd met dit prachtige paar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, wat een geluk..ik voel het hier. Ze zien er prachtig uit en ook de tuin en de taart! Ik kan me voorstellen dat je nog lang zult genieten. Wat gaat er boven het geluk van je kind(eren)?
    Je kaart voor hun is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met zoon en schoonzoon! Wat zagen ze er mooi uit en ook de feestlocatie zag er prachtig uit.

    Je kaart voor hen vind ik ook weer schitterend, die gildingwax heeft een erg mooi effect.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoonzoon.
    Je hebt een heel mooi kaartje voor hun gemaakt.
    En gezellig gefeest.
    Nu nog na genieten.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de mannen, wat een leuk stel is het, ze stralen helemaal. De tuin ziet er echt tiptop uit, heel erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met het huwelijk van je zoon, Caroline. En wat een mooie kaart heb je voor het stel gemaakt.
    Wat een mooie foto's. En wat wonen zij op een prachtige locatie. Geniet er maar lekker lang van na!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig stel, je ziet ze met volle teugen genieten! Wat een mooie locatie aan het water om feest te vieren! Je kaart is prachtig geworden, en een tikkeltje stoer door de gilding wax!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. moooie kaart moooi koppel stralen helemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is dan ook een prachtige locatie, waar ze wonen. Geniet maar lekker na van een geweldige dag. (En hoe zag jij eruit? Ben ik ook benieuwd naar😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig stel Caroline, ik snap dat je trots bent!
    Een mooie passende kaart heb je voor hen gemaakt!
    Leuke foto’s, een dag met een gouden rand voor jullie!
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er zeer goed uit hun achtertuin! Wat een sfeertje, en ze zagen ook zeer netjes.
    Van harte gefeliciteerd nog.
    En je kaart is ook zeer mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Caroline, nog gefeliciteerd! Wat een prachtig paar, kan me voorstellen dat je super trots bent. Wat een mooi plekje ook om feest te vieren zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow...Prachtige kaart Voor het prachtig paar Caroline !!
    Ziet er echt gezellig uit , van harte gefeliciteerd !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline