maandag 14 oktober 2019

Spinnen...

Hallo blogmaatjes,

Met Halloween heb ik helemaal niets en spinnen houd ik liever buitenshuis, maar ik vond het wel leuk om ze op een kaart te verwerken.





De spinnenweb heb ik na het snijden op een vierkant gelegd en hier overheen Nuvo expanding mousse misted mauve gesmeerd. Daarna heb ik het spinnenweb eraf gehaald en de mousse verhit.



Nog wat Coosa gilding wax aangebracht om het geheel meer diepte te geven.

Deze kaart doet mee aan de herfst challenge bij 

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

9 opmerkingen:

  1. Echt brrrrrr spinnen jakkes.
    Maar wat leuk gedaan! En gaaf met die mousse gespeeld.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met die spinnen! Liever op jouw kaart dan bij mij in huis;-) Mooi resultaat met die mousse.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brrr, ik vind spinnen ook alleen maar leuk om op kaarten te verwerken. Wat heb je dat spinnenweb gaaf verwerkt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het spinnenweb ziet er prachtig uit, leuk gedaan met spinnen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb snel doorgescrold want ik ben doodsbang voor spinnen en ernaar kijken vind ik ook niet leuk. Ik laat Nicolette maar beter kijken haha maar leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat spinnenweb.
    Grappig met de spinnetjes zo.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi.... wat leuk zeg, zo'n kaart met nepspinnen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha die reactie van Caroline, ze is er inderdaad erg bang voor.
    Maar ik vind je kaart toch wel erg leuk.
    Leuk dat je weer weer meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline