maandag 25 november 2019

Cadence

Hallo blogmaatjes,

Was het bij jullie ook zo'n heerlijk weer gisteren? Wij hebben er van genoten en een fijne fietstocht door de natuur gemaakt!

Vandaag heb ik iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn.


Op een stuk wit cardstock heb ik hier en daar Nuvo expanding mousse gesmeerd en dit verhit.


Hier heb ik overheen geverfd met 2 kleuren Cadence Dora metallic paint. Ook het houten vlindertje is bewerkt met de mousse en wat gouden gilding wax.


De kaart is gemat op zwart en bovenop de zwarte ringen geplakt. Op vellum heb ik met zwart de tekst geplakt.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

Cadence Dora 135 green en 166 ege ♦ Studio Light grunge 3.0 nr. 224 ♦
Tonic studios handletter hello

14 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel anders dan anders, Caroline. Gave techniek is dat, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart! En wat een mooie kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er gaaf uit Caroline!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie aparte kaart .
    Mooie achtergrond kleuren.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel apart uit, mooie kleuren ook, ik heb ook zo'n potje Dora gekocht, maar wat ik er nu mee moet..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier kun je heel leuk embellisments mee kleuren Ans. En randjes maken aan je kaart bijvoorbeeld!
      groetjes, Caroline

      Verwijderen
  7. Heel mooi gedaan! Mag je vaker doen wat mij betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja echt heel anders, maar supergaaf zeg! Klasse kaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zeg die achtergrond die je gemaakt hebt.
    Super gaaf gedaan.
    Mooie kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wauw wat ontzettend mooi Caroline,schitterende kleuren.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf om weer eens iets anders hier te zien! Enne: heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie achtergrond, heel mooi geheel Caroline!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline