maandag 23 december 2019

Fijne feestdagen

Hallo blogmaatjes,

Vrijdag zijn we met vrienden gezellig een dagje naar Maastricht geweest. Wat is het mooi op het Vrijthof en er hangt een heerlijke sfeer! Wij zijn hierdoor helemaal in de kerststemming gekomen! 

Met deze creatie wens ik jullie:

Fijne kerstdagen en voor 2020 veel gezondheid, geluk, liefde en creativiteit!


De strik is behoorlijk dik en blijft staan. Helaas heb ik geen foto van de zijkant gemaakt!

Het was weer heerlijk om jullie reacties te lezen die ik kreeg op mijn kaarten - dankjewel allemaal!!

Veel succes met de voorbereidingen voor kerst!

Crealiefs, Caroline

18 opmerkingen:

  1. Prachtige strik is het!! Jullie ook hele mooie dagen toegewenst en een goed en creatief 2020.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi fijne dagen gewenst vraagje is de strik met een mal gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja deze tijd op het Vrijthof is zeker heel sfeervol en gezellig, heerlijk zo'n dag weg! Heel gaaf is je strik en dankjewel voor je wensen en voor jou hetzelfde en geniet van de Feestdagen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige strik en jij ook gezellige kerstdagen en alle goeds voor 2020!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige strik heb je gemaakt. Mooi papier heb je er voor gebruikt.

    Ik wens je ook alvast en fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2020.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een prachtige en feestelijke strik. Alvast Fijne Feestdagen toegewenst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige strik. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige strikkaart, zo mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige strik, ook voor jullie hele fijne kerstdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige strik heb je gemaakt! Maastricht is sowieso al een mooie stad, ik denk dat het in deze tijd nog sfeervoller is. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige strik Caroline!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige strik in mooie kleuren Caroline.
    Ook voor jou hele fijne feestdagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi Caroline! Ik hoop dat je mijn kerstkaart hebt ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige strik ! Ik wens je alvast hele fijne feesten en voor straks, een gezellige Kerstavond! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige strik Caroline!
    Fijne feestdagen en een gezond creatief 2020.
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo ik heb een vraag??
    Heeft u ook een mal voor de strik. Eigenlijk ook van het midden???
    Vriendelijke groeten siska

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Siska,
      De basis strik is gemaakt met de ovale stansen van Crealies
      Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 23 en Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 9. De pijl heb ik zelf gesneden. De mal in het midden is van Noor Design 6002/0639.
      groetjes, Caroline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline