donderdag 26 februari 2015

Bee happy

Hoi bloggers,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een imker.

De bovenrand heb ik gestempeld met de honingraat stempel van Tim Holtz en Versafine toffee. Onderaan heb ik enkele Stampinback stempels gebruikt.

De grote bij is een stans van Tim Holtz en de ringen zijn van Memory Box. De bij is ook met distress inkt op kleur gebracht.



Uit het midden van de kaart heb ik een cirkel gesneden. De cirkel heb ik met distress inkt scattered straw en vintage photo bewerkt. Bovenop heb ik de letters Bee Happy verhoogd opgeplakt en de cirkel aan de binnenzijde van de kaart geplakt. 


Groetjes, Caroline

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een kunstwerk! Hele mooie kaart.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    superleuke kaart, wat heb je de bij mooi bewerkt en de cirkel met tekst is top!
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Caroline.
    Leuk de bee happy tekst erbij.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Caroline, wat heb je dit ontzéttend mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline