Mijn kaart voor 52 weeks to Christmas heeft een nostalgisch plaatje en met de molen en huisjes op de achtergrond past deze bij de kerstdorpje challenge.
Houden jullie de hitte nog een beetje vol? Gelukkig kunnen wij de airco aanzetten en is het goed om te doen, maar ik word niet blij van deze temperaturen.
Omdat mijn kaart in de top 3 stond bij de Crealadies mag ik deze maand gastdesigner zijn en dit is mijn bijdrage.
Toen ik het thema 'alles is liefde' in de mail las, wist ik meteen wat ik wilde maken. Op 4 juni waren Herman en ik 24 jaar getrouwd en voor mijn lieve mannetje heb ik deze kaart gemaakt. Op naar de 25 jaar 💕