zaterdag 21 februari 2015

Buren

Hoi blogmaatjes,

Wij hebben nieuwe buren en om hen welkom te heten in onze straat heb ik deze kaart gemaakt.

De basis is een witte kaart van 13,5 x 13,5 cm. Daarop van hetzelfde papier een opleg kaart van 12,5 x 12,5 cm. 


Ik ben met een stencil van Stampinback en distress inkt faded jeans en broken China wolken gaan maken. Daarna met hetzelfde stencil en distress inkt tea dye en vintage photo de grond en met shabby shutters de heuvels. 
Met stempels van Art Impressions heb ik de boompjes, de vogels en de mensen gestempeld.

Uit de voorkant van het papier heb ik een rechthoek gesneden en daarop het raam (Memory Box) geplakt. Zo ontstaat er een doorkijk naar binnen.

Daarna het hondje en het hekje (Amy Design) voorop geplakt. De grasrand is van Noor! Design.



Binnenin de kaart onderaan heb ik een muurtje gemetseld met een mal van Marianne Design. De muur boven heb ik met een stencil van Crealies en distress inkt tea dye en vintage photo gesponst. Hier en daar nog wat steentjes verhoogd opgeplakt.  

Een hele fijne zaterdag!

groetjes, Caroline

6 opmerkingen:

  1. Als dat niet een passend kaartje is..., leuk dat hondje naast het hek!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Caroline. Lief dat hondje bij het hekje.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief van je hoor
    Een prachtig welkom voor je nieuwe buren.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline,
    wat mooi gemaakt, super hoe je de muur door het raam laat zien..keileuk
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend welkomskaartje voor je buren Caroline. Wat ben jij toch heel knap met stempels, geweldig mooi vind ik het. Ook de binnenkant is heel erg mooi afgewerkt ...
    Deze kaar ga ik maar 1 berichtje schrijven hoor ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline,
    ik kom al neuzend op je blog terecht en ben meteen volger geworden!
    Je kaartje is echt een plaatje ! Supermooi tafereeltje dat je gemaakt hebt zeg !
    Echt knap !
    Groetjes en hopelijk tot blogs !
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline