donderdag 12 februari 2015

Fiets

Hallo blogvriendinnen,

Deze kaart heeft al eerder op mijn blog gestaan. Omdat ik genomineerd ben in The Five Day Art Chain en mijn nieuwe maaksels nog niet op foto staan, laat ik de Abraham kaart nog een keer zien.




Van de Art Journey stempel "Friends" heb ik één vriend afgeknipt. Daarna heb ik hem een witte broek aangetrokken en tegen een boompje laten leunen. 

De fiets is van Marianne Design. De achtergrondstempels van Noor! Design heb ik met Pan Pastel gekleurd.

Groetjes, Caroline

6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart ziet er supermooi uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Caroline wat een prachtig, leuk kaartje ... de achtergrond is ... schitterend ... Een heel prachtig geheel !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje!!
    Zo mooi gedaan.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart, de kleuren zijn prachtig,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline leuke kaart vind de stempels erg mooi gedaan
    lieve groetjes Corrine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline