donderdag 22 oktober 2015

Labels

Hallo allemaal,

Welkom op mijn blog Antoinette. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren!

Vandaag heb ik weer een workshop gegeven bij De Hobbytafel en de dames hebben 2 labels gemaakt naar onderstaande voorbeelden.


Van de onderste rand heb ik zakje gemaakt. Hierin heb ik de labels gestoken.


Het papier is -zoals gewoonlijk- bewerkt met stencils, distress inkt en structuurpasta. Voor het donker rode gedeelte heb ik de pasta eerst gekleurd met distress inkt en nadat die op het papier was aangebracht heb ik op de natte pasta ijskristallen gestrooid.


 De beide labels zijn van Dutch Doobadoo.


Op het design papier heb ik ook structuurpasta aangebracht. De vogel is ingekleurd met Copic markers.



Ik hoop dat de dames weer genoten hebben vandaag. Ik in ieder geval wel!

Crealiefs, Caroline

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je gave labels gemaakt, erg leuk voor een workshop, ik vind de 2de het leukst, met de crazy bird,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan en hele vrolijke kleurtjes Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn je tags Caroline, ook de kleine labeltjes zijn heel mooi gemaakt, en dan die leuek vogel op de tweede tag. Heel mooi hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie label-kaarten, die met die vogel vind ik té gek!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, vooral de eerste. Ik bewaar je idee!!! Dank dank.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar zal weer heerlijk mee gewerkt zijn! Mooi die structuurpasta op het DP! En allebei weer fijntjes op elkaar afgestemd die kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie tags kaart en die grote is super gaaaaaaaaaf Caroline
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat supermooi gemaakt Caroline!

    Lieve groet Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline