vrijdag 28 oktober 2016

Card in a box

Hallo allemaal,

Alweer bijna weekend. De week is weer omgevlogen!

Vandaag heb ik een card in a box voor jullie. Deze 'kaart' maakten de dames deze maand tijdens de workshop bij De Hobbytafel.


Vóór de grote cijfers van Memory Box heb ik het woord gelukkig van Joy Crafts geplakt.


De sterren zijn van Creative Expressions en de poinsettia en het takje van Marianne Design.


Op de voorzijde nog een kerstwens van Yvonne Creations. Het papier is van Studio Light.

Vandaag ga ik naar de Paper Passion beurs in Tilburg. Eens kijken of ik nog nieuwe ideeën kan opdoen!

Een fijn weekend en tot snel!

groetjes, Caroline

11 opmerkingen:

  1. Supertoffe 'kaart' ! Veel plezier op de beurs vandaag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze card in box. En veel plezier op de beurs.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje!! Heel mooi voor de kerst. Heel veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuk boxcard heb je gemaakt Caroline,
    kan inderdaad ook prima voor de kerst..
    Veel plezier in Tilburg, ik las ergens dat het gisteren heel rustig was,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie card in a box, Caroline.Mooi afgewerkt en een mooie tekststans van Yvonne.Fijne dag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige boxkaart Caroline - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een heel leuk idee, met 2017 erin. Ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Eentje denk ik hoor...anders is het te veel te veel werk. Dank je voor de tip. Ik vind het heel leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hele mooi box Caroline,
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoe je zo'n grootse impact met weinig kleuren hebt gemaakt! Was wel een uitdaging voor de dames denk ik! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline