maandag 17 oktober 2016

Kleuren

Hallo blogmaatjes,

Weer een nieuwe week voor ons. Voor mij een week met voorbereidingen voor de workshops die op het programma staan. Donderdag geef ik een workshop 'kaarten maken' bij De Hobbytafel en vrijdag gaan we 'kleuren met Brushmarkers' bij Hobbycentrum Leenen in Asten

Vandaag laat ik jullie een kaart zien waarvan de stempels zijn gekleurd met Brushmarkers. De basis van deze kaart is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo. 



Het oranje 'design' papier heb ik zelf gemaakt met PanPastel en ook weer een stencil van Dutch Doobadoo. 

Nog een nieuwe volger om welkom te heten - Elly leuk dat je mijn blog hebt gevonden! Bedankt dat jullie steeds de moeite nemen om te reageren op mijn creaties en ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Een fijne week. 

Crealiefs, Caroline

Dutch Doobadoo: Dutch shape art square2 en mask art Flower ♦ Joy Crafts: stempel Meiden 6410/0416, crafty cocktail flowers 6004/0005, mal rechthoekig frame met rondjes 6002/0579 en Party flags 6002/0277 ♦ 
Studio Light: stencil beautiful flowers BF06 ♦ Pan Pastel orange tint 280.8 en orange 280.5



13 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Caroline, mooi gekleurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige week toegewenst met al je workshops, het kleuren met de markers is jou wel toevertrouwd, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die achtergrond is helemaal mooi! Zo past een achtergrond altijd...En weer een mooie vorm en leuk meiske! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Caroline!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Caroline!

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is een juweeltje. Wat een mooie kleuren bij elkaar! Ook het stencil is mooi en je bewerking ermee is gied gelukt!
    Had je net je laarzen tevoorschijn gehaald, werd het bijna 20 graden, hihihi....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline,
    mooie achtergrond heb je gemaakt, weer super ingekleurd, heel mooi kaartje!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Caroline.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi deze kaart!
    Prachtig ingekleurde stempel!
    En mooie stans heb je gebruikt.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline