donderdag 13 oktober 2016

Laars

Hallo blogmaatjes,

Van harte welkom Franca, leuk dat je mijn blog hebt gevonden. 

De herfst is nu toch echt begonnen. Brrr... wat is het ineens fris. Ik heb meteen de laarzen uit de kast gehaald!


De border aan de bovenrand heb ik twee keer gestanst. Van de tweede heb ik de blaadjes afgeknipt en bovenop de eerste laag geplakt, waardoor een 3d effect ontstaat.


Alle blaadjes en de border zijn uit wit papier gestanst en op kleur gebracht met distress inkt. Het plaatje is van Syta.

Deze kaart doet mee met de challenge bij:





Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Border: Amy Design 'Autumn moments' ♦ Bladeren: Cheery Lynn ♦ takje Memory Box


17 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje, de laars als kaart ken ik helemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige laars, gewoon té mooi om aan te trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je de echte niet al te vaak al aan hebt gehad (ik heb nog steeds geen sokken aan), maar deze hier ziet er heerlijk herfstig uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Caroline bedankt! Hij hangt supermooi in mijn praktijk!
    Groetjes Henja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model laars Caroline. En weer zo mooi verwerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model deze laars ...heel mooi gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige herfstcreatie Caroline,
    leuke laars en de rand is heel erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan Caroline, ziet er goed uit.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke laars/kaart - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb jij gave laarzen Caroline..LOL. Wat een leuk idee en wat mooi uitgewerkt. Die rand is een beauty...ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hippe laars/kaart! En zo mooi afgewerkt met blaadjes, ook het plaatje is erg leuk!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, ik vind je laars toppie Caroline, leuk in deze herfstkleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit leuk Caroline! Een super gave herfstlaars heb je gemaakt, zo mooi met al die op kleur gebrachte bladeren en het leuke plaatje!
    Dank voor je deelname aan onze herfstchallenge!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige creatie Caroline... Een heel leuk ideetje om de herfstige laarsjes boven te halen !!!
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee deze laars, vandaag waren die haast nodig!
    Zo leuk bedacht met die border boven aan en mooi op.kleur gebracht!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave laars, Caroline!
    Bedankt dat je meedoet met de Herfstchallenge van AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline