donderdag 25 mei 2017

Tandwielen

Hallo blogmaatjes,

Een heerlijke vrije dag! Er is een grote braderie in het dorp en dat is altijd heel gezellig. Lekker op een terrasje wat drinken en mensen kijken, heerlijk genieten is dat!

Vandaag heb ik een mannenkaart voor jullie. Ik heb deze keer voor een heldere kleur basiskaart gekozen.


Het papier achter de tandwielen heb ik gemaakt met distress inkt. Ik heb de inkt op mijn craft sheet gedaan, dit met wat water nat gesprayd en daar mijn papier doorheen gehaald. Daarna gemat op zwart papier. De stempels zijn rechtstreeks op de basiskaart afgedrukt.

Een fijne hemelvaartsdag!

Crealiefs, Caroline

Marianne Design ♦ Joy Crafts ♦ Carabelle Studio ♦ Crealies ♦ distress inkt


8 opmerkingen:

  1. Leuke stoere mannenkaart heb je zo gemaakt, Caroline.
    Geniet van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Caroline...je achtergrondpapier vind ik erg mooi!
    Geniet van de braderie en je vrije dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze mannenkaart. Wat mooie achtergrond heb je gemaakt!
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie mannenkaart, de kleuren zijn super!
    geniet van 't mooie weer,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke mannenkaart! En... lekker genoten? groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaart in deze heldere kleuren! De achtergrond is ook erg leuk. Die techniek hebben we ook gedaan op onze DT dag. Erg leuk om te doen. Het zwart maakt het pittig en stoer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hemelvaartsdag was heerlijk! En wat een heerlijk frisse mannenkaart! Mooi! Geniet ze de rest van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline