maandag 19 juni 2017

Afrika

Hallo blogmaatjes,

Welcome Margaret, I'm very glad you find my blog as well and hope you have a nice time here!

Het wordt weer een warme dag vandaag en omdat ik niet zo goed tegen de hitte kan, trek ik me straks terug op mijn hobbykamer. Ik heb nog een paar leuke nieuwe projecten liggen! Die zien jullie binnenkort dus weer verschijnen hier.

Voor een jongedame die een tijdje in Kaapstad - Afrika woont, heb ik deze kaart gemaakt.


Met pan pastel heb ik de achtergrond gemaakt en hierop wat stempels van Kaisercraft en Crealies afgedrukt met Memento en Versafine inkt. De bloem is ingekleurd met Faber Castell polychromos.

Weer enorm bedankt voor jullie reacties op mijn beertje, het was weer een feest om ze te lezen.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. Mooie labelkaart heb je zo voor de jarige gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk label Caroline!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tag Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe label met die mooie achtergrond en de cijfers.
    Grroetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige tag heb je gemaakt..het is inderdaad bloedheet..bah
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag Caroline !
    Mooie achtergrond kleuren . Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo'n mooie vorm! En mooi die warme kleuren!
    Tja, ik ga voor 20-25 graden elke dag t/m september, maar ja ik heb het niet voor het zeggen :) Dus probeer ik hard door te werken ondanks de hitte... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuke en mooie tag heb je gemaakt Caroline.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card Caroline! Love how you placed the sentiment off the edge .. looks fabulous! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline