maandag 26 juni 2017

Mannenkaart

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik een mannenkaart voor jullie. 
Voor de basis gebruikte ik een stencil van Dutch Doobadoo.



De tandwielen van Noor Design en een stempel van een auto zijn hiervoor altijd heel geschikt.



Wat ben ik blij dat het niet meer zo warm is. Nu kan ik heerlijk genieten van mijn nieuwe hobbykamer. En eindelijk is die zover klaar dat ik jullie de foto's kan laten zien.




Ik ben zo blij met mijn nieuwe meubels!!! Het is een heerlijke werkplek en ik ga hier veel plezierige uren beleven. 

 



Ook heb ik nog een nieuwe bank gekregen!



De bank zit om een doos tissues en is door mijn moeder gehaakt! Super leuk en handig op mijn bureau!

Ik wens jullie een hele fijne week!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje en een heel mooie kaart, Caroline.
    En wat een super gave werkplek heb je nu. Dat zal fijn zijn om in te werken. En wat heeft je moeder een mooi bankje gehaakt. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat toevallig dat we vandaag allebei een mannenkaart met de tandwielen posten! De jouwe ziet er gaaf uit!
    Wat een prachtige kamer heb je gekregen....moet heerlijk knutselen zijn daar...ik zag ook de Grand Calibur staan...die heb ik ook....geniet er van en dan gaan wij van jouw creaties genieten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mannenkaartje heb je gemaakt. Wat een ontzettend leuke knutselkamer heb je gekregen, jaloers makend mooi! Gelukkig wordt het de komende dagen wat aangenamer van temperatuur, ik weet wel waar jij de komende tijd zit... ;-) "een bank in je knutselkamer, is dat handig?" was mijn eerste gedachte, totdat ik die gave bank van je moeder zag, wat heeft ze dat leuk gedaan zeg! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie mannenkaart heb je gemaakt, je hobbykamer zier er super uit en je nieuwe bank is geweldig,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker grote en super mooie kamer! Daar zal je heel wat uren heerlijk aan de gang kunnen!
    En weer zo'n mooie vorm en mooie mannenkaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze stoere mannnenkaart! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent met je nieuwe hobbykamer, ziet er super uit! De bank van je Moeder is helemaal leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie stoere kaart Caroline een een prachtige kamer, toppie
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie mannenkaart,Caroline.Leuk model.Je hobbykamer ziet er prachtig uit.Wat een leuk gehaakt bankje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart Caroline en waauw wat ziet jou knutsel plekje er netjes uit. Mooie kamer. Mijn materiaal zit ook super netjes opgeborgen en ordelijk en overzichtelijk maar mijn kamer zelf kan ik niet aan de kant houden. Overal staan dozen, boxen en kaften. Pjew mooi hoor Caroline. Ik wens je heel veel plezierige uurtje in je nieuwe kamertje. Liefs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige mannenkaart Caroline !
    Je hobby plekje ziet er geweldig uit daar ga je veel plezier van hebben .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig deze mannenkaart, wat een leuk modelletje ook!
    Heerlijk toch die mooie oude auto en het vintage stijltje.
    Wat een prachtige hobbykamer heb jij daar kan ik alleen maar van dromen maar met twee kids nog thuis gaat dat nog wel even duren vrees ik.
    Mooi hoe netjes alles zo staat en je bank is natuurlijk super leuk, mooi gedaan door je moeder.
    Zeker fijn dat het minder warm is al hangt de warmte nog wel in huis en heeft het hier al maanden niet meer geregend, het lijkt wel 1 grote prairie hier in het zuiden haha.
    Fijne creatieve week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stoere mannenkaart Caroline en woowww
    leuke hobbykamer daar zeg , vast trots erop !
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline