maandag 25 september 2017

Album

Hallo blogmaatjes,

Na een heerlijk weekend starten we weer een nieuwe week!

Vandaag laat ik jullie het album zien dat ik maakte voor de workshops van september.


Het lint met klitteband houdt het album dicht. Bovenop heb ik een rietje verwerkt.


 Na het embossen heb ik het papier licht opgeschuurd.





De flappen aan de linker en rechter zijkant heb ik dichtgeplakt en daarin zitten labels. 

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

Joy Crafts Scr@p stencil ♦ Studio Light stencil SL40 


16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie!!!
    Ook de kleurencombo vind ik erg mooi

    X
    Diana
    My creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Caroline. Succes met de workshop.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig mini album Caroline. Leuk met die labels achter de flapjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig workshopproject in heel mooie kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf gemaakt Caroline!
    Ik vind de kleurtjes zo mooi bij elkaar passen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel ingenieus en ontzettend leuk uit! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een leuke! Zullen de dames heel wat plezier mee hebben bij het maken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk album heb je gemaakt, ik vind de sluiting met lint (en de rietjes) heel erg mooi.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat word een hele leuke workshop Caroline, prachtig met de flapjes en pockets! Je gekozen kleuren zijn heel mooi!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja, deze is zo leuk!! Staat op mijn verlanglijstje!
    Leuk zo'n workshop!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi album ! Echt tof gedaan en mooie kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig project,Caroline.Erg leuke sluiting met de rietjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline