vrijdag 16 februari 2018

Silhouet

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor de reacties op mijn kerstkaart! En gisteren vergat ik mijn nieuwe volger te begroeten, dus nu alsnog: welkom Sylwia.

Deze kaart maakte ik voor de workshop van februari. De basiskaart is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo.


Op de bovenste laag heb ik verschillende kleuren oxide inkt aangebracht.


Daarna heb ik een aantal stencils en stempels op de die laag gelegd en met zwarte oxide inkt het gezicht en andere details aangebracht. Het silhouet is uitgeknipt en later opgeplakt.

Een fijn weekend!

Crealiefs, Caroline 

Dutch Doobadoo ♦ The Crafter's Workshop ♦ Studio Light ♦ Marianne Design ♦ Sheena Douglass ♦ distress oxide

14 opmerkingen:

  1. Wow, wat mooi gedaan Caroline! Prachtig dat gezicht en het silhouet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gemaakt Caroline!
    Ziet er heel indrukwekkend uit.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi gedaan Caroline!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met prachtige kleuren.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die overloop van kleuren, de vorm en heel moderne kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stempelkaart Caroline,
    De kleuren zijn echt prachtig,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stempelkaart Caroline,
    De kleuren zijn echt prachtig,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren en super gebruik van stempels en stencils ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaart, die kleuren, prachtig!
    groet,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Prachtig gemaakt ,heel mooi van kleuren top .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een schitterende kaart geworden! Prachtig gedaan. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ook je kaarten hieronder vind ik top. Dat hertenstel is een prachtig plaatje!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stempelkaart,Caroline.Hele mooie kleurtjes op de achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauuww, dat ziet er mooi uit. Knap zoals je de verschillende kleuren gebruikt hebt en alle 3 de "pagina's" zien er zo mooi in balans uit. Complimenten van mij Caroline, dat doe ik je zeker niet na.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline