maandag 23 april 2018

30 jaar

Hallo blogmaatjes,

Vorige week donderdag was mijn zoon jarig. Het was net zo'n mooie zomerse dag als 30 jaar geleden toen hij geboren werd.

De voorkant is eerst met oxide inkt bewerkt. Daarna heb ik er een achtergrond stempel met Versafine clair overheen gezet. Met een dopje en witte verf heb ik hier en daar cirkeltjes gemaakt.


De cijfers en klok zijn met WOW embossing poeder bewerkt.


Aan de binnenkant heb ik stukjes van een achtergrond stempel gebruikt. In de zakjes heb ik allerlei labels met teksten en een cadeau-envelop gestoken!



Een fijne week!

Crealiefs, Caroline

Studio Light ♦ Joy Crafts ♦ Scrapbookatelier


13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoon! Grappig dat je zo iets onbenulligs als het weer onthoud, he? Mijn oudste zoon wordt in september 30 en ik weet het ook nog precies. Misschien omdat en groot deel van de bevalling overdag was? Van mijn meiden weet ik het niet, dat was allemaal 's nachts en snel.
    Maar terug naar de kaart: heel mooie kleuren en erg leuk met die vakjes en tags en natuurlijk de enveloppe!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje voor je jarige zoon Caroline.....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon,leuke leuke mannenkaart met toebehoren heb je voor hem gemaakt Caroline! Fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart voor je zoon, heel mooi met die zakjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat het toen net zo warm was...enne je kaart heeft ook een mooie warme mannelijke uitstraling! Nog Gefeliciteerd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stoere kaart en wat leuk dat het 30 jaar geleden hetzelfde weer was. En nog van harte natuudlijk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je zoon. Wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt, het is gewoon al een cadeautje op zich! Wat leuk al die verschillende teksten op de labels. De achtergronden van je kaart zijn trouwens ook erg gaaf...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan en alsnog gefeliciteerd!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie kaart gemaakt voor je jarige zoon, leuke binnenkant met alle tags en de envelop natuurlijk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart voor je zoon en nog van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en nog van harte!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline