maandag 14 mei 2018

Moederdag

Hallo blogmaatjes,

Ik hoop dat jullie een goed weekend hebben gehad en dat de moeders onder ons hebben genoten van een fijne moederdag!

Voor mijn moeder heb ik een bloemenkaart gemaakt. Het plaatje (Nellie Snellen) verwijst naar de tijd dat ik bij haar op schoot zat en ze me voorlas. Lang geleden.......!!


Het stencil dat ik voor de easelkaart gebruikte is van Dutch Doobadoo. Om de tekst te krijgen zoals ik 'm wilde, heb ik verschillende stempels gecombineerd.


De bloem heb ik gemaakt met een mal van Noor Design en in het midden zit een piepschuim balletje. De letters zijn van Craft Emotions en krijgen een schaduw doordat ik ze nog een keer uit groen papier heb gesneden.

Een fijne week!

Crealiefs, Caroline


14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Caroline is dit voor je moeder.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor je Mama, leuk met die zelf samengestelde tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een prachtige kaart voor je moeder, maar ze verdient het ook hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt voor Mams Caroline!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Caroline.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kart heb je voor je moeder gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloem op een hele mooie kaart
    Je hebt een leuke tekst gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze bloem easelkaart. En het plaatje, ach nostalgie. Zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Caroline. Chique uitstraling met die kleuren. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor moederdag Caroline !
    Mooie leuke tekst.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig moederdagkaartje heb je gemaakt!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart voor je moeder!! Daar zal ze nog lang van genieten.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline